O prodlouženém víkendu ve dnech 01. - 03. května 2009 probíhala oslava výročí 150 let od uvedení do provozu železniční tratě Pardubice – Liberec. Akce byla organizována občanským sdružením Společnost železniční výtopna Jaroměř. V rámci oslav probíhal na na této železniční trati provoz vlaků tažených parními lokomotivami. Plnění parních lokomotiv vodou na vlakovém nádraží na Horkách u Staré Paky zajišťovaly na žádost p. Tauchmana Jaromíra JSDH obce Studenec s CAS 32/T 815, JSDH obce Horka u St. Paky – Nedaříž s CAS 25/RTHP, JSDH obce Vrchlabí 3 s CAS 32/T 148 a firma ZEFA Levínská Olešnice a.s. s traktorem a fekálním přívěsem.

01. května 2009 :

V 10.30 hodin vyjíždí JSDH obce Studenec s CAS 32/T 815 v počtu 1 + 2 na vlakové nádraží na Horkách u St. Paky. V 11.40 hodin provedeno doplnění 8000 litrů vody do parní lokomotivy, jedoucí od Jaroměře na Liberec. K doplnění vody bylo použito 160 metrů hadicového vedení B-75 od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. Poté jednotka odjíždí do Studence doplnit vodu k hydrantu pod domem Stránských „U Lípy“ a vrací se zpět na Horka u St. Paky. Ve 13.20 hodin provedeno doplnění 22000 litrů vody do parní lokomotivy jedoucí od Liberce na Jaroměř. Doplňování vody bylo zajištěno dvěma hadicovými vedeními B-75 v délce 40 metrů od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec a CAS 32/T 148 JSDH obce Vrchlabí 3. Doplňování vody do cisteren prováděno z CAS 25/RTHP JSDH obce Horka u St. Paky – Nedaříž a traktoru s fekálním přívěsem firmy ZEFA Levínská Olešnice. JSDH obce Studenec se po doplnění vody do cisterny u hydrantu ve Studenci vrátila ve 14.35 hodin zpět na základnu.

V 16.30 hodin vyjíždí JSDH obce Studenec s CAS 32/T 815 v počtu 1 + 1 na vlakové nádraží na Horkách u St. Paky. V 18.25 hodin provedeno doplnění 6000 litrů vody do parní lokomotivy, jedoucí od Liberce na Jaroměř, hadicovým vedením B-75 v délce 40 metrů od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. JSDH obce Studenec se po doplnění vody do cisterny u hydrantu ve Studenci vrátila v 19.10 hodin zpět na základnu.

02. května 2009 :

V 08.50 hodin vyjíždí JSDH obce Studenec s CAS 32/T 815 v počtu 1 + 1 na vlakové nádraží na Horkách u St. Paky. V 10.00 hodin provedeno doplnění 11500 litrů vody do parní lokomotivy, jedoucí od Jaroměře na Liberec. K doplnění vody bylo použito 140 metrů hadicového vedení B-75 od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. Doplňování vody do CAS 32/T 815 zajištěno z CAS 25/RTHP JSDH obce Horka u St. Paky – Nedaříž. Poté byla voda do obou cisteren doplněna z traktoru s fekálním přívěsem firmy ZEFA Levínská Olešnice. V 10.20 hodin provedeno doplnění 8000 litrů vody do parní lokomotivy jedoucí od Liberce na Jaroměř. Doplňování vody bylo provedeno hadicovým vedením B-75 v délce 40 metrů od CAS 32/T 148 JSDH obce Vrchlabí 3, která byla doplňována hadicovým vedením B-75 z CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. JSDH obce Studenec se po doplnění vody do cisterny u hydrantu ve Studenci vrátila v 11.20 hodin zpět na základnu.

V 17.00 hodin vyjíždí JSDH obce Studenec s CAS 32/T 815 v počtu 1 + 1 na vlakové nádraží na Horkách u St. Paky. V 17.30 hodin provedeno doplnění 11500 litrů vody do parní lokomotivy, jedoucí od Jaroměře na Liberec. K doplnění vody bylo použito 140 metrů hadicového vedení B-75 od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. Doplňování vody do CAS 32/T 815 zajištěno z CAS 25/RTHP JSDH obce Horka u St. Paky – Nedaříž. Poté byla voda do obou cisteren doplněna z traktoru s fekálním přívěsem firmy ZEFA Levínská Olešnice. V 18.15 hodin provedeno doplnění 6000 litrů vody do parní lokomotivy, jedoucí od Liberce na Jaroměř, hadicovým vedením v délce 40 metrů od CAS 32/T 815 JSDH obce Studenec. JSDH obce Studenec se po doplnění vody do cisterny u hydrantu ve Studenci vrátila v 19.25 hodin zpět na základnu.

Doplňování parních lokomotiv, které potřebovaly do 4000 litrů vody, zajišťovala v uvedených třech dnech pouze JSDH obce Horka u St. Paky – Nedaříž s CAS 25/RTHP.

01. května 2009 :

02. května 2009 :